iPhone 3G

10 06 2008

Nu har Apple äntligen, efter många rykten, lanserat iPhone 3G. Som väntat och som namnet avslöjar fick den nya iPhonen kallad 2.0 3G, den fíck även GPS och en ny design. Det som den inte fick och som många var missnöjda över var kameran, här hade man väntat sig en uppdatering från de 2 megapixlar som redan finns, möjlighet att skicka MMS och klipp/klistra funktion. Allt detta är något som var väntat men inte dök upp.

Enligt mig är den nya iPhonen ännu bättre än den gamla och helt seriöst, hur många tar foton med sin mobil? MMS använder jag aldrig då det är dyrt och slött och klippa klistra har jag aldrig behövt under de 8 månader som jag använt iPod Touch, som för övrigt är en fantastik maskin. För att sen den i hela sin skönhet ska man kolla på hela Keynotepresentationen men jag bifogar en ny reklam som jag tycker säger allt.

Reklam

Åtgärder

Information

Kommentera

