iPhonepriserna klara, dyrare än jag trott!

27 06 2008

Nu har Telia släppt priserna för abbonemangen för iPhone i Sverige och övriga norden. Snabbt kan man se att det blev dyrare än jag trott och iPhone 16 Gb kostar 3295 när man köper det billigaste abbonemanget i 18 månader. 2495 när man köper samma abbonemang i 24 månader. Detta är ganska sjysta priser enligt mig då priset direktöversatt från Am.priser plus moms skulle varit 2295 och då är abbonemangen på 24 månader i USA. Dyraste abbonemanget kostade 829 kr vilket jag tycker är lite väl häftigt men men det finns säkert några dårar som köper det.

Kul att priserna äntligen är släppta! Helt klart att jag ska köpa en, vet dock inte vilken tids jag ska ha abbonemanget på!

Åtgärder

Information

2 responses

1 07 2008
Anna

Intressant. Du bör nog ha kortast bindningstid som möjligt, När du väl är fast kan ju Telia göra vadsomhelst som gör att du måste betala ännu mer. Men i slutändan har jag nog ingen aning jag heller. 😉

1 07 2008
macblogg08

Du har helt rätt Anna, när man väl är fast vet man inte vad som kan hända och hoppas att du har det bra på VRG!

Kommentera

