Alla iPhonepriser klara

2 07 2008

Nu på kvällen gick det ut ett meddelande till alla 40 000  som anmält sig till nyhetsbrevet där Telia sa att alla priser nu var klara. Den kommer kosta 4020 kr för 18 månader och 4220 kr för 24 månader. Jag tar bara upp 16 gb då 8 gb redan är förlegad när den kommer ut och jag förstår inte varför Telia ens lanserar den modellen, eller Apple kanske är mer korrekt, för 99 kr Telia Mobil. När man ser vad allt kostar tycker jag att iMini faktiskt är ganska prisvärt. I dagens läge har jag 99 kr 3 bomben och jag överstiger alltid 99 kr. Så om jag skule köpa 99 telia vänner och sedan fast pris internet skulle det inte riktigt räcka. Altenativt skulle jag kunna köpa 199 och fast pris internet och det kanske kunde fungera.  Jag får helt enkelt se vad som är mest prisvärt!

Hitta hela prislistan här

Åtgärder

Information

Kommentera

