iPhone kan inte användas som mobilt bredband – än!

11 07 2008

Efter att jag läst svaren på de frågor som man idag kunde ställa till supporten på Telias hemsida konfimeras nu uppgiften att iPhone inte kommer kunna användas som modem, i alla fall inte i nuläget. Om det kommer ut en App som fixar detta återstår att se men i nuläget går det inte. Synd tycker jag då detta var en feature som jag verkligen hade sett fram emot, speciellt då jag har fast pris internet som en del av abonnemanget.

Jag hoppas på att få se en 3:e parts App snart som löser detta problem, bara Apple tillåter detta!

Åtgärder

Information

Kommentera

